MAT BLACK

Diposkan oleh Rangga Aditya on Jumat, 30 November 2012

sbg cerita dulu bini aku ditutuh doktor singh, lepas peristiwa itu, aku dah tak ada nafsu nak main dgn bini aku lagi, hampir 2 tahun bini aku aku tak tutuh pantat dia, cipak dia tembam dan gebu terbiar ditumbuhi bulu cipah tanpa diusik oleh aku. bini cuba goda aku tapi aku buat tak layan aje, dia kestiman sendirian, aku nampak muka dia memang dah kemaruk seks tapi tak dapt dr aku.so dia main dan puaskan nafsu sendiri la. nak jadi kisah, aku ada seorg kwn lama dr afrika nama kulo atau mat black aku panggil dia, dia selalu lepak kat rumah aku, bini aku kenal baik dgn dia.pada bula mac dia nak tinggal dgn aku sebulan sbb rumah dia diambil tuan rumah, aku bg dia tinggal dgn aku sebulan pada satu malam bini ku pakai baju tidur yg jarang dan seksi nak goda aku supaya aku tutuh cipak dia yg gersang hampir 2 tahun alu tak sentuh. apa lagi terbeliak biji mata mat black tengok tubuh bini aku yg menggiur itu.bini aku bagi isyarat suruh aku masuk bilik tidur, dia nak cipak dia ditutuh.aku buat tahu aje,pintu bilik dibuka agar aku nampak dia sdg tidur terlentang, aku dan mat black pun nampak tubuhnya.aku sayang dia tapi aku tak blh tutuh pantat dia, so aku pun keluar pi kedai kejap dlm 5 minit aje..tinggal mat black kat ruan tamu sergg, so bila aku balik,mat blck dah tak ada, aku ingat dia tidur, tiba aku tengok bilik aku tertutup dan aku dengar suara org sdg tutuh, so aku pun ikut pintu blkg dan dr celah cermin tingkat samar2 aku nampak mat black sdg tindih belakg bini aku, dia sdg roman dan cium tengok dan ramas buah dada.bini pun nampak dah stim..dia biar seolah2 rela... mat black pun pusing badan bini aku,.....lalu......bini aku nampak terkejut dia ingat aku......dia terus tolak mat black hingga jatuh katil....mat black terus bangun dan terkam bini aku....kali ini bini aku ditindan dgn nya, bini kat bawah, mat black terus cium tebgok mulut dan ramas buah dada dgn penuh ganas dan nafsu, bini aku cuba melawan tapi tak daya sbb mat black besar dan berat, bini aku merayu..tapi tak diendahkan. mat black terus cium paayu dara bini aku dgn ganas dan tangan dia mula meraba cipak bini aku, hampir setengah jam dia roman dan cium dan ramas, bini aku nampak dah mula tak melawan dan mata dia nampak merah dan nafas dia makin deras dan bunyi, aku rasa dia dah mula stim sbb dah lama tak buat macam tu,,, melihat bini aku diam. mat black pun menanggalkan baju tidur dan bra biniku, terlihat payu dara dia yg besar dan putuh dan puting yg merahm mat black mcn org lapar terus meratah buah dada. then dia mula kebawah dan tarik seluar dlm bini aku dan dibuangkannya. nampaklah cipak bini aku yg tembam dan putih gegu kemerahan, mat black terus terkam dan dijilat kaw2...hingga bini aku tak keraaun dan meraung stim...arrrrghhhh, nafas dia makin kuat....melihat itu, mat black pun bangun dan bula seluar dlm dan nampak lah batang dia yg hitam dan besar dan pjg 7 inci lebih. bini aku dah stim hanya menanti dan lihat btg mat black. terus mat black tindih bini aku dan mula tekan kepala zakarnya kat bibir cipak.. sendat dan padat, bila ditekan bini aku kata aduhhhhhh sakittttt. mat black terus tekan dgn ganas dan bini aku meraung sakit dan cuba menolak zakar,,,tapi tak berjaya...mat black ganas dan kejam terus tujah dan tekan....arrrrrggggh akhirnya masuk habis kote dia dlm cipat bini aku..maka ditarik dan keluar berkali2.....biniku mengelupur dan sakittttt jerittttsakit......cipap biniku berdarh mungkin tergoyak kena btg yg besar n pjg... lepas tu mat black pusing badan bini aku dia naik keblkg bini aku, dilipat kaki bini aku .bini tertonggeng dan nampak bontot dia keatas, mat black terus menjilat dgn rakus tanpa belas kasihan...bini kesakitan tadi blm habis cuba melawan n tolak tapi tak berdaya, bini biar saja dan dia tertiarap dan tangan dia mengengam kain cadar.meraung....sakit.. mat black dah naik hantu.....dikoreknya lubang bontot bini aku...dgn jari dan dicucuk ke dlam, bini cuba lawan...serit sakittttttt , tapi mat black dah rangkul tubuh dia dgn kuat tak blh bergerak lagi....lihat bini aku meronta.....dia bertambah bernafsu lalu bangun cangkung blkg bontot bini aku...dan.... tgn dia pegang dan ramas bontot biniku....bila berrair sikt bontot dia mula cucuk btg dia kat lubang bontot biniku......biniku meraung sakit dan melawan tapi tak terdaya....mat blak rangul dgnkuat pinggul biniku....lalu terus cucuk btg dia. masuk kepala btg dia,......sakit.....tolong........jgn.....mat black terus tekan btg dia masuk sikit lagi...mat black ambil nafas kejap..kemudian 2 minat lepas tu dia terus tekan.....batang besar panjang ke dlan dubur biniku.....dgn kasar, ganas...dan masuk habis btg dia...bini aku......mengelupur sakit......dio ulang berkali......hingga bini aku dah tak terdaya melawan dibiarkan sahaja...darah keluar...dubur biniki terkoayak.....sakit dan nanggis.....mat black terus tujah dubur dgn ganas.....lama kelamaan bini ku pun mula rasa stim..sakit dah hilang cuma stim yg ada, dia mula bernafsu....maka dikemutkan buburnya SUPAYA sedap dijolok olh mat black . lihat biniku dah stim mat black bangun dan ambil btg tiruan yg besar dan pjg..bini terkejut..tapi suka...sbb besar...mat black gila dubur biniku terrus tujah btg dia kat dubur biniku dgn ganas....arrrrgh sakit....la.....slow2.....ok.....dia terus tujah tarik222222berkali bini stim dan kemut habis dubur..... mat black ambil zakat tiruan dan di cucuk kat cipak depan biniku....bini kesakitan....dan ghairah.bila dua dah stim dan ghairah....hampir 2 jam..akhirnya..mat black pancut air mani dia dalm dubur biniku....baanyak melimph keluar.....dua2nya terkulai layu keletihan.....dan kepuasan.....bini ku senyum pd mat black...tanda suka....dan puas, maklumlah lama tak dapat batang.... aku keluar balik tak nak ganggu keseronokan.....biniku dan mat black....aku tidur dirumah kawanku.....aku biarkan dia main.....2 tiga kali malam tu.....puas2......

{ 0 komentar... read them below or add one }

Poskan Komentar