TEMAN PEJABAT

Diposting oleh Unknown on Rabu, 17 Oktober 2012

nama aku org panggil ina je. aku ni nak kata ckp bsr 2 xdela tp aku mmg cun. crita btl ni b'laku kat ofis tmpt aku keje skang ni. aku bru keje kat tmpt ni dlm 2 thn. bru kawin 7 bln tp xde apa2 lg (pregnant). laki aku keje pegi gelap blk gelap. jd jaga la ktkn. umur aku bru 19 thn, laki aku lak 29 thn. pendek crita, ada mamat kat ofis aku ni xdela hensem sgt, hensem lg laki aku tp dia ni peramah & caring. so aku ngan mamat ni cam biasa la memula 2. 

1 ari sabtu 2 aku ajak dia dtg tmpt keje wpun ari tu cuti. aku suruh dia dtg bwk installer games. psg kat pc aku. tgh dia install games kat pc aku, aku selongkar dia punya cd brifcase. byk cd xde label so aku tanyala cd apa. dia ckp xde apa2 tp aku nk tau gak so aku bukak kat pc lain. cd blue rupanya, hehehe best gak ni. time 2 aku bukak cd skodeng kat lubuk tupah 2. boring tul, xde skill, gelojoh nk mampus. so aku tukar lak cd lain. 

mamat 2 aku tgk tgh khusyuk install pc aku. dia ni mmg gile komp. cd yg aku psg tu rupa2nya koreanyer blue. aku bkn x pernah tgk, sbb laki aku yg ajar tgk. sepesen gak org korea ni makelove. dlm 5 minit aku tgk, aku raba seluar dlm aku, dah basah rupanya. puki dah gatal ni. aiseh, laki aku balik lmbt lg. so aku buat dek jela. laki aku blk kang aku mintakla tutuh aku. aku tukar lak cd lain. versi siam lak. style dia dkt2 cam melayu lak. tp aku x suka. aku tukar lg & kali ni versi org putih. bsrnya btg dia, pjg lak tu. 

tgh aku tgk cd 2 aku x perasan lak mmat ni dah ada kat blkg aku. tau2 je tgn ia kat melekat kat tetek aku. aku t'kejut la tp x m'jerit la. aku nak marah dia tp x jd. aku rasa lain mcm lak. rasa suka lak dia buat cam tu. so aku biarkanlah dia uli tetek aku. agaknya psl aku biarkan apa yg dia buat, x semena2 dia seluk tgn dia masuk bra aku. aku secara otomatik mendengus, sedapnya. pastu dia bukak baju kurung aku ngan bra aku dan.. tau2 je aku dah bogel habis dpn dia. 

mamat ni puji aku punya body. aku tambah bangga. laki aku pun x pernah puji cam dia. mamat ni sbnrnya dah kahwin 3 thn & ada anak dua. ok sambung. mamat ni mmg pandai buat aku banjir. lencun karpet ofis kena air aku. aku pun x sbr nak makelove ngan dia. mana xnye. aku dah 'game' dua kali. aku nak rasa btg dia. aku buka seluar dia dan mak aih. gemuk & pjg tul btg dia. aku x lengah masa terus kulum btg dia. kulum2 ni pun laki aku yg ajar. mamat ni puji aku punya kulum. x sama ngan bini dia katanya. bila dgr camtu terus le aku kulum btg dia. aku sendiri syok x t'kata. 

punya la lama aku kulum, hisap, gigit, sedut etc btg dia. mmg penuh kat dlm mulut aku. sambil aku kulum btg dia, dia korek puki aku. mmg best strok dia korek puki aku.. time dia korek tu pun ntah berapa kali aku 'game'. mmg gila babi dia korek puki aku.. mmg aku xkan lupalah.. klu ikut ukuran btg dia 2 mmg btg laki aku xbleh celen. jauh beza. besar & panjang. gerenti senak perut aku. mamat ni dah masukkan kapla btg dia kat puki aku. susah gak dia nak masukkn. ye la besar sgt. gerenti bini dia puas hati dpt laki btg bsr cam dia. 

tgh aku melamun perasaan, mamat ni sodok puki aku semaunya. aku terjerit bagai x mau. sakit, senak & yg pentingnya.. SEDAP!!! proses merodok puki aku b'langsung lebih kurang 1 jam. mmg aku xbleh thn ngan penangan dia. henjut slow & steady. mcm2 style dia tenggek aku. semua style kamasutra. aku ntah brp puluh kali dah klimaks. bdn kitorang dah b'peluh2. pastu dia tanya. boleh lg ke, aku geleng. mmg aku dah x larat. ait mata aku kluar, ntah sedih, ntah menyesal, ntah sedap x t'kata pun aku x tau. bercampur aduk. so dia rapatkn kaki aku & dia henjut laju. dia suruh aku kemut kuat2. x lama lps 2 dia meracau & air panas memenuhkan rahim aku. ntah berapa das dia tembak rahim aku. smp t'keluar air mani dia dr puki aku. 

aku btl2 penat tp sedap & syok btl. ini yg aku nak selama aku kahwin ngan laki aku. bru kali ni aku pt tp bkn dgn laki aku, dgn laki org. aku yg x pernah rasa air mani pun terus je jilat saki baki air mani dia yg b'campur mani aku. sedap gak.. aku kulum lg btg dia. masih lg keras cam kayu. bila aku pandang dia, mcm x puas je dia.. nak lg kut, tp aku dah x larat. aku kata kat dia, lain kali la.. henjutla smp puas hati.. bru aku sdr aku dah buat silap kat laki aku. aku curang. tp kata org yg hak org 2 la yg sedap. 

mmg sedap bila kena penangan btg mamat ni. aku ketagih nak make love ngan dia. sejak 2 mamat ni selalu pancut air mani dia kat rahim aku tiap2 minggu. paling lama pun 3 hari sekali. air mani dia lg byk bertakung dlm rahim aku drpd laki aku. skng ni aku dah mengandung, aku pasti itu bkn zuriat laki aku. itu zuriat 'suami' aku. sedap punya psl, aku smp skang ni masih dilanyak & melanyak mamat ni. peduli apa aku janji puki aku puas wpun lebam2 dikerjakn btg yg bsr & pjg mamat ni. org kata. pantang disentuh.. bila aku main ngan laki aku, aku sendiri rasa btg laki aku mcm xde je dlm puki aku. laki aku ni kejap je dah 'game', boring tul aku. tp aku kena gak layan laki aku. wajip tu. 

x kisah la.. yg penting aku mesti dpt btg 'suami' aku selalu.. oklah.. bubai, aku tgh tunggu mamat ni. aku dah gian ngan btg dia. nnt aku cerita pasal laki aku tgk sendiri aku tgh ditenggek 'suami' aku kat ofis yg b'kesudahan aku dpt madu x rasmi. laki aku makelove ngan kwn aku kat ofis 2 jgk.. aduh!

{ 0 komentar... read them below or add one }

Posting Komentar